Spring naar de inhoud

Vriendenkring

Bij activiteiten wordt vaak een beroep gedaan op onze vriendenkring. Wie graag een handje toesteekt is steeds welkom!

Voorzitter : FLOR DE SAEDELEIR – Wanzelesteenweg 2 – 9260 Serskamp 09/369.95.95

Bestuursleden in alfabetische volgorde:

Claessens Koen
De Saedeleir Flor
De Wilde André
Jacobs Eric

Overige leden:

Baeten Geert
Bonte Jörgen
Verhoeven Filip
Wulteputte Bart
De Rau Guy

De opbrengst van schoolactiviteiten gaat integraal naar de kleuterschool. Zo beschikken wij o.a over een speeltuin met heel wat speeltuigen waarop de kleuters hun hartje kunnen ophalen en dit midden in nog heel wat ‘groen’. Tijdens het schooljaar worden ook heel wat activiteiten georganiseerd en gesponsord door onze ‘vriendenkring’ o.a. St- Maartenfeest, theater, paasklokken, paasmarkt, verjaardagsfeestjes voor de kleuters, …)

Dan zijn er ook nog de occasionele activiteiten waarbij de Vriendenkring zijn diensten aanbiedt vb kerstmarkt, grootouder/ouderfeest, …

Ook de keuken in de refter werd betaald door de vriendenkring waarvoor hartelijk dank!